" async>
Sportszer Hírek

Tollasozzon szélben és este, hihetelen, de menni fog - a titok Speedminton

2017.09.20 06:38

Bárhol és bármikor tollasozhat, de nem mindegy mivel, mert ezt a határtalan játékot a speedminton ütők , labdák, szettek és kiegészítők teszik lehetővé.

Akkor is játszhat, amikor mások alszanak! Ezt a világító labda (nightspeeder) teszi lehetővé: törjük meg a világító patront, majd illesszük a labda fejébe, és a park máris különleges élmény színterévé válik: a lidércesen fénylő labdák meteorként suhannak az égen – hajmeresztő élvezet! Szeretnénk megismertetni ezzel a játékkal mindenkit, mivel személyes meggyőződésünk, hogy ezt ki kell próbálni. A Speedminton termékeket megtalálja a webshopban, ha kérdése van forduljon vevőszolgálatunkhoz. Iskoláknak, nyári táboroknak egyedi árajánlatot készítünk.

TACTIC SPORT

Játszon pálya, szabályok és határok nélkül
A vízparti laza adogatástól a teljes sötétben játszott adrenalinmámoros labdamenetekig. Szabad adogatás, szédült labdamenetek – bárhol, ahol elég szabad hely áll rendelkezésre. 
Szél fúj? Semmi gond: csak a szélgyűrűt kell a labda fejére illeszteni, és máris nyugodtan játszhatunk tovább, akár 3-as, 4-es szélerősségig, mert a labda ezt a szelet is állja!
 
Ismerje meg a Játékszabályokat
Mérkőzés
Egy mérkőzés három nyertes játszmáig tart (öt játszmából). Egy játszma addig tart, amíg az egyik játékos 16 pontot nem szerez. 15:15-ös állás esetén a játszma mindaddig folytatódik, amíg az egyik játékos két pont előnyt nem szerez.
 
Adogatás
A játékosok sorsolással döntik el, hogy melyikük kezdi az adogatást és választja ki a térfelet. Három adogatásonként a másik játékoshoz kerül az adogatás. Minden labdamenet pontot ér. Ha mindkét játékos 15 pontot szerzett, az adogatás minden további elért pontnál felváltva történik. Az adogató játékos választhat, hogy a játékmezőben, vagy annak hátsó vonala (alapvonal) mögött kezdi meg az adogatást. Az adogatás történhet úgy, hogy a játékos a csípővonal alá ejtett labdát üti meg. Fej feletti adogatásnál bármilyen állásból vagy felugrással is indítható a labda, de ez esetben csak az alapvonal mögül adogathat a játékos. Új játszmánál mindig az előző játszma vesztese kezdi az adogatást.
 
Pontozás
Minden adogatás pontot ér, hacsak nem szükséges megismételni. Pontot ér, ha
·         adogatási hiba történik
·         a labda érintkezik a talajjal
·         a labda a játékmezőn belül ér földet, és a játékos nem üti vissza (a vonalak a játékmezőhöz számítanak)
·         a labda a játékmezőn kívül földet ér (out)
·         ugyanaz a játékos a labdát egymás után kétszer üti meg
·         adogatás után a labda valamelyik játékos testét érinti
 
Ha a játékos visszaad egy, a játékmezőn kívülre érkező (out) labdát, akkor a labdát elfogadottnak kell tekinteni, és a játék folytatódik.
Térfélcsere
A játékosok minden játszma után térfelet cserélnek, biztosítva ezzel mindkét fél részére az egyenlő feltételeket (fény- és szélviszonyok). Ha az ötödik (döntő) játszmára is sor kerül, a játékosok akkor cserélnek térfelet, amikor egyikük elsőként elérte a 8 pontot
 
Páros játék
Páros mérkőzés (A csapat; B csapat) esetén egy csapat mindkét játékosa ugyanazon játékmezőben foglal helyet. Mindkét csapat egy elülső és egy hátsó játékosból áll. A labdamenet közben a hátsó játékos hátsó lába soha nem kerülhet az elülső játékos hátsó lába elé – ez hibának minősül, és pontvesztést eredményez. Az elülső és hátsó játékos minden adogatásváltásnál helyet cserél, tehát az adogató játékos automatikusan hátsó játékossá válik. A pontozás és a térfélcsere szabályai megegyeznek az egyes játszmáéval.
 
Páros adogatás
A játékosok kisorsolják, hogy melyik csapat kezdi az adogatást. Az adogató csapat az egyes játékhoz hasonlóan egymás után háromszor adogat. Az adogatást a hátsó játékos végzi, ezért csapattársának az adogató előtt kell helyet foglalnia. Az adogatás sorrendje: A1, B1, A2, B2 játékos. Amikor mind a négy játékos
Ország Botja díjak simplepay_hu borgun_hu