A Gonge dánTurbino játékban egy pehelykönnyű propellert kell a levegő kifújásával mozgatni az alaptáblán, a megfelelő hely és távolság elérése játékosan fejleszti a légzési technikát, a helyes artikulációt, hangképzést.
GongeTurbino játék beszédjavító játék (légzéstechnikával a helyes beszédért) logopédiai fejlesztőjáték Termékleírása
GongeTurbino Készségfejlesztő játék 3 éves kortól
A Turbino játékban egy pehelykönnyű propellert kell a levegő kifújásával mozgatni az alaptáblán, olyan erővel szabad a propellert megfújni, hogy az a megnevezett ábránál áljon meg. A megfelelő célpont és távolság elérése fejleszti a légzési technikát, ezáltal a helyes artikulációt, hangképzést, mindezt játékosan.
A Turbinó játékot két gyerek játszhatja, akik fújással pörgetik a propellert. A legjobb eredményt úgy érhetjük el, ha a propeller szélén lévő színes körökre irányítjuk a levegőt, ezért fontos, hogy a játék egy magasságban legyen a gyerekek arcával. A játék egy kétoldalú képes karikát tartalmaz, amely változatos játékot tesz lehetővé.
Játékmódok:
A zöld karikával A játék kezdete előtt a játékosok színt választanak. Aki a narancsot választotta arról az oldalról fúj ahol a narancs színű pöttyöt látja. A játékosok megkapják a színükhöz tartozó gumikarikát, amelyeket az asztal közepére helyeznek. A játék úgy indul, hogy egyszerre mindkét játékos elkezdi fújni a propellert a saját oldaláról. Ahol az megáll onnan kezdődik a játék. A játékot a legfiatalabb játékos kezdi. Mielőtt elkezdi fújni a propellert meg kell mondani, hogy melyik állatot akarja „elkapni” és hogy ezt hány próbálkozással teszi meg (1-3). A játék nehezíthető úgy, hogy ha a propellernek legalább egy egész kört meg kell tennie mielőtt a kijelölt állathoz ér. Ha a játékosnak sikerül elkapnia a „kijelölt” állatot, akkor egy gumikarikát tehet az adott állathoz. Ha nem sikerül megoldania a feladatot, akkor a következő játékos jön. A játékot az a játékos nyeri, akinek előbb sikerül elkapnia tíz állatot
A kék karikával A játékot a legfiatalabb játékos kezdi azzal, hogy színt választ magának. Megfújja a propellert, és ahol az ő színének megfelelő pont megáll oda tehet egy gumikarikát. Ha már a másik játékos elfoglalta a forgatott helyet saját karikájával, akkor azt onnan el kell távolítani és vissza kell adni a játékosnak. Ha a játékosnak sikerül egy párt alkotnia akkor egy plusz fújási lehetőséghez jut. Akkor van párja a játékosnak, ha olyan képnél áll meg a propeller (pl.: cápa) amelynek a párját (másik cápa) már korábban kiforgatta a játékos. A páron lévő gumikarikák védetté válnak, így azokat akkor sem lehet eltávolítani ha a másik játékos is kiforgatja az adott képet. Ha a propeller az egyik narancssárga csillagnál áll meg, akkor a játékos egy plusz fújási lehetőséghez jut. Ha a gumikarikán, akkor a játékosoknak színt kell cserélniük. Az a játékos lesz a győztes, akinek több gumikarikája lesz a karikán a játék végén.
- 1 db22x22x10 cm alaptábla
- 10 db szürke jelölőkarika
- 10 db narancs jelölőkarika
- 2 db titokzsák
- Anyaga: műanyag, gumi
- játszható 4 éves kortól 2 személynek